søndag, marts 13, 2005

Sveriges indvandrede voldtægtsepedemi

Hvad man ser at at multikulturalismen og feminismen kolliderer frontalt, og "eliten" satser på ideologi nr. 1, og betragter de 25-30.000 kvindelige ofre for den, som en slags nødvendig omkostning for deres "samfundsbyggeri". Dette er sanheden, og der er formenlig ingenting at gøre ved de fortvivlende voldtægtstal - andet end at forlade landet. Politiet er svært undertalligt, man vil ikke identificere problemet, de der bliver dømt får latterligt lave straffe. Man kan danne partier og snakke stolper og og stolper ned - skaden er sket, medmindre man da tror at den indvandrede patriarkale racisme, skulle kunne pædagogiseres ud af hovedet på folk. - Der er i al fald ingen hjælp at hente fra feministiske Riksdagspolitikere.

En racistisk gruppevoldtægt - som selvfølgelig heller ikke bliver opklaret - blandet andet fordi kun Expressen giver noget der bare ligner et signalement:
(Tilføjelse 8.dec. 2005: Det var altså 4 somaliere, viste det sig. Selv om Aftonbladet var frækt nok til at kalde dem "to svenskere, en finne og en somalier")
http://www.expressen.se/index.jsp?a=238920
Malin och Amanda var på väg från en fest på nyårsnatten till ett party när ett gäng killar rånade dem och våldtog Amanda.Våldtogs av gäng
De borde vara lätta att hitta, säger Malin och Amanda. De var alla av afrikanskt ursprung. De borde ha filmats av spårvägens övervakningskameror när de kom till Friskväderstorget. De talade svenska och något annat språk.
For en sikkerheds skyld røver og mishandler de 4 også pigerne:
Plötsligt slog en av dom mig i huvudet flera gånger. Han hade en fjäderbatong. Jag skrek och försökte försvara mig men en annan slet till sig min handväska med mobil, plånbok och nycklar till lägenheten. Jag föll omkull och blev sparkad också.Efter ett sista batongslag mot huvudet låtsades Malin svimma:– Jag slutade skrika och röra mig. Jag kände blodet rinna över ansiktet.
Sparkades i ögatAmanda våldtogs av minst en i gänget. Hon sparkades också illa i ena ögat och fick ett nära decimeterlångt jack i pannan. Det är fara för nedsatt syn.På Sahlgrenska universitetssjukhuset syddes tre jack i huvudet på Malin. Hennes ben var blåslagna och en tumme bruten.– De stal min plånbok så de vet vem jag är och var jag bor. Jag är rädd att de ska komma tillbaka och ge sig på mig igen.
Og i den øvre ende af samfundet, i Jelved , Schymans "kreative eltites"
univers - akademikerfeminismens opium for folket, tar sagen sig således ud. De multikulturelle feminister, prøver at kamouflere årsagen til den fortvivlende voldtægtsepedemi, ved at sprede skylden ud til alle svenske mænd, et temmelig primitivt kneb, som kun virker i begrænset tid.
Bemærk iøvrigt at Schymans parti, som ikke findes endnu, får masser af medieomtale - i modsætning til Jomshofs SD nedenfor. Dagens Ulf Nilson:


http://www.expressen.se/index.jsp?d=878&a=254290
Ulf Nilson: Säg nej till ett feministpartiEtt feministparti är det sista Sverige behöver. Särskilt om det ska ledas av en opportunistisk glappkäft som Gudrun Schyman.

Tyvärr skönjer man också, i den så kallade debatten ett bara alltför tydligt manshat. När lagar om kvinnofrid och våldtäkt debatteras ser man en tendens att belägga mannen som sådan – ungefär halva mänskligheten, alltså – med ett slags kollektiv skuld. Vi är alla, på något mystiskt sätt, systematiskt skurkaktiga. Vi förtrycker, aningen vi begriper det eller ej. Vi är, på ett eller annat sätt, nödvändiga för barnalstring, men sen är det slut. Kort sagt: vi har hamnat i en tid där kvinnofascismen gör sig bred och där en liten, men aj så högljudd minoritet vill votera, kvotera, lagstifta och reglera i styrelserum lika väl som sängkammare. Vi som älskar och högaktar varandra på det alldeles vanliga, heterosexuella sättet, som fightas ibland men vanligen löser våra problem i samförstånd, vi borde säga ett ovanligt kraftfullt NEJ till detta senaste försök att dra åt tvångströjan runt Sverige.






View Guestbook Sign Guestbook
Powered by iguest.net