tirsdag, februar 15, 2005

Eva Franchell - Anna Lindhs veninde skriver på DN debatt

Mordet som kunne ha sat brand i den svenske krudttønde, hvis ikke Mijailo Mihailovic motiv havde været så underbelyst som det var. Mordet var før jeg havde denne hjemmeside - men lad mig citere hvad jeg skrev til Jan Milld på BGF i november 2001. Ikke at jeg er synsk, men man kan have formodede bange anelser. Det havde jeg den vinter efter den massive svenske kampagne mod det danske valgresultat:
Det är mitt största hopp för Sverige att den massiva invandringen kommer på den demokratiska dagordningen inom kort. Annars kommer Sverige att radikaliseras allt mera och de nu regerande politikerna kommer att lyckas med att fullständigt förstöra en annars så fin demokrati. Och då kanske det sker ytterligare ett mord på en svensk statsminister???
Med vänlig hälsning........................


http://www.bgf.nu/ins/danskt.html

Jan Milld er nu Sverigedemokrat, tidligere Socialdemokrat og Vänsterpartist. Hans hjemmeside www.bgf.nu er den største samlede dokumentation over indvandringen til Sverige. Beundret med rette for sin civilcourage og sit demokratiske sindelag. Forfatter til bogen "Dialog om indvandringen" - anmeldt i Weekendavisen, aldrig i Sverige.
http://www.algonet.se/~milld/bok.html

(læs evt. veteranen Ulf Nilsons: Mijailovics motiv, tack!)
http://expressen.se/index.jsp?a=120464 )


"Livsfarligt att bli exponerad som vittne i massmedierna"

Vi vanliga människor är försvarslösa när vi exponeras i massmedierna. Jag var huvudvittne till mordet på Anna Lindh, men trots att mördaren ännu inte var gripen låg min bild snabbt ute i tidningarna. Det värsta började dock först efter rättegången. De galna hör av sig. På internet anklagas jag för inblandning i mordet på Anna. Där finns vansinniga beskrivningar av mordet, mig och mitt liv. Mina barns mobilabonnemang redovisas. Det skriver Eva Franchell, som var med Anna Lindh på NK...............................................................

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=572&a=378996&previousRenderType=2
View Guestbook Sign Guestbook
Powered by iguest.net