mandag, marts 14, 2005

"Sexuell exploitering"

Jeg faldt over søndagsudgaven af Dagens Nyheter idag - "pappersversionen" -(nej, der er stadig ingen læserbrevs debat som den danske, her ytrer kun socialklasse 1. sig) , og i økonomisektionen så jeg denne annonce for en radiostation, som var blevet dømt for at "udnytte sexualiteten i en sammenhæng hvor den ikke hører hjemme". Den nydelige herres udnyttelsesgrad, vil jeg overlade til evt. kvindelige læsere. Jo, jeg har én , som så venligt skrev til mig. Herren er hermed dedikeret til hin enkelte læser(inde):

©webmaster ("det eneste du behøver sætte på er 101,9)
Jeg faldt forresten også over en prøve på ung, nysvensk sprog. Næh, har intet med ny-norsk at gøre. Jeg tror jeg forstår 50 %......................

bästa dan idag !”!! först vi va i öp me mushin abas chiro munir roozbeh wissam ahmed rami o sia sen vi stack till stan sen dom adnra gick in i macdonalds några stack hem sen ja o chiro o rmunir gick in i HM skulle sno örhänge ti munir haha sen vi där ine sen ja skuulle ta dom sen ja fick sån hylla rakt i mitt hvue sån bula nu :( haha sen fettaste i inter sport vi gick där kom sån brud över fin rööv sån jelly haha sen ja slog mushin me sån shahate haha sen stack vi hem sen kom vi ut igen då döåå kom can ut o hamza sen skulle vi ’’ festa’’’ de ble inget sen ruttna vi i öp sen stack vi hemmåt o imorn ska vi till aq va kul då ska vi ha de bfettttt :D ses pusshay(K)(L) !!!!

View Guestbook Sign Guestbook
Powered by iguest.net