fredag, juni 17, 2005

Uppsala Universitet

har svære problemer med den akademiske troværdighed, med tanke også på ROKS professor Lundgren og hendes satanist forskning. Tobias Hübinette er en adopteret, koreanske vaneforbryder, der lever op til de stolteste traditioner for østasiatisk herrefolksmentalitet.
Forskare anklagas för omvänd rasism
En strid om vad som räknas som rasism pågår vid Stockholms universitet. Tobias Hübinette, doktorand i koreanska, granskas för sina texter om vita män. Starka påtryckningar utifrån fick hans chefer att agera.
-"Här passar jag aldrig in. Jag valde inte att hämtas hit. När jag kliver på bussen tror de flesta att det är någon kines som kommer här. Ingen frågar mig någonsin exempelvis var S:t Eriksplan ligger, trots att jag bor i Vasastan."
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_9958636.asp
Vem är rasist?
"Att känna eller t.o.m. tycka att den vita rasen är underlägsen på alla upptänkliga plan är naturligt med tanke på dess historia och nuvarande handlingar. Låt den vita rasens västerland gå under i blod och lidande. Leve det mångkulturella, rasblandade och klasslösa ekologiska samhället! Leve anarkin!"
Så skrev Tobias Hübinette så sent som 1996, i tidskriften Creol.
Till detta kan fogas ett citat ur tidskriften "Fri Information", nr 3/97:
"...den autonoma brottsligheten i Uppsala län sjönk från 15 anmälningar till en enda mellan 1994 och 1995. Det visade sig bero på att EXPO-journalisten Tobias Hübinette flyttade från Uppsala till Stockholm."

http://www.bgf.nu/expo/ej.html
han præsenterer sig selv her:
http://www.tobiashubinette.se/
View Guestbook Sign Guestbook
Powered by iguest.net