søndag, august 26, 2007

Støv

"I grabbed a pile of dust, and holding it up, foolishly asked for as many birthdays as the grains of dust, I forgot to ask that they be years of youth."

Blogen - min Torarulle

som min jødiske ven siger. Jeg glemmer nogle gange, at den læses oppefra og ned, men jeg skriver den nedefra og op. Derfor kommer pausen, vejrtrækningen, for mig tilsidst, mens den for læseren kommer som herovenfor, allerførst. Det kan ikke være anderledes, heller ikke når Snaphanen forhåbentlig snart kommer over på et nyt, elegantere blogsystem. It´s all about appearance.

Som da en journalistbekendt for nogle år siden introducerede mig for "sin dame": "Jeg arbejder på livstilsstoffet" (på et herværende tabloidblad) sagde hun. "Javel,ja", sagde jeg, for jeg vidste ikke hvad det var, men jeg ville nødig virke uhøflig eller hoven. Det ved jeg nu. Det er det, de sender på P 1 efter at det er blevet "tankevækkende radio". Nusers psykologrådgivning for 10 øre, og "jeg læser min partners SMS er, hvad skal jeg dog gøre ved min jalousi ?" , "Betro Dem til fru Nini´s Kaffeklub med Radikale Folketingsmedlem-inder." og "Tine Bryld læser dine inderste, anorektiske tanker, sørger over din fars selvmord og skyller dem ned med økologisk rødvin". Vor tids almendannelse, vores form for patos. Jeg ved hvor man kan gemme sig fra det, men det kan vente til en anden gang.

Korthuset faller samman

Allt tyder på att sd får ett genombrott i nästa val. Och mycket tyder på att slutet närmar sig för flera av förra århundradets partier.

Carin Stenström, Skånske Dagbladet

Pissegodt!

sådan går det en god sag når den kommer på finansloven, blir en parodi og blir elsket ihjel. Den ender med at kalde på ens ubetingede medlidenhed:

"Som jag sagt tidigare, det är numera omöjligt att skriva satir i Sverige; landet är så extremt stolligt, verkligheten så absurd att varje påhittad verklighet genast skåpas ut av det som händer på riktigt, här och nu." KL

Fittbyxor - en kurs i frirörelse och frigörelse.

Det här är en kurs i – inte om - fittbyxor och konsekvenser av att stå upp och kissa. Under fyra dagar arbetar och reflekterar vi i praktiken kring handlingsutrymme, mode, stadsplanering och performativitet liksom historiska och kulturella aspekter av att stå upp och kissa.

Kursen hålls av Åsa Ståhl och MFK.ALLA TJEJER VÄLKOMNA! OBS - workshopen är fullbokad.

Här får kvinnor lära sig att stå upp och kissa

du kan købe "Tisletten - Ligestillingsrøret" her, prima dansk eksportartikel.

View Guestbook Sign Guestbook
Powered by iguest.net